Van eerste gesprek tot de oplevering

Onze werkwijze

Bij het realiseren van een nieuw interieur vinden wij het belangrijk om transparant te zijn over onze werkwijze. Zo weet u precies wat u van ons mag verwachten.

Het is belangrijk om vanaf het begin een duidelijk beeld te hebben van de totale werkzaamheden. Daarom stemmen wij vooraf een duidelijk traject af, waar wij ons aan houden!

Onze werkwijze

Van ons eerste gesprek tot de oplevering van uw nieuwe werkomgeving.

01

Initiatief

  1. Plan van aanpak
  2. Opzetten projectorganisatie
  3. Acc. offerte

02

Definitie

  1. PvE
  2. Planning
  3. Budget
  4. Vlekkenplan

03

Ontwerp

  1. Indelingsplan
  2. Schetsontwerp
  3. Voorlopig ontwerp
  4. Definitief ontwerp

04

Voorbereiding

  1. Werkomschrijving
  2. Aanbesteding
  3. Definitief budget
  4. Contractering
  5. Uitvoeringsplanning

05

Realisatie

  1. Uitvoering en levering
  2. Bouwcoördinatie
  3. Opleveringen

06

Nazorg

  1. Afhandelen restpunten
  2. Verhuizing
  3. Overdracht
3

1. Kennismaking

Hoe kunnen wij u helpen? Dat is onze belangrijkste vraag tijdens onze kennismaking. We bespreken uw situatie, waarin wij veel vragen stellen over uw bedrijf, uw medewerkers en uw budget. Maar ook over de ruimte waar het om gaat en uw wensen en behoeften. Op basis van alle informatie ontvangt u na de kennismaking een voorstel (met prijsindicatie), waarin we beschrijven hoe wij u willen helpen met uw project.
3

2. Ontwerp

Wanneer u vertrouwen heeft in onze aanpak en het prijsvoorstel akkoord is, maken wij het plan van aanpak concreet met een planning voor het project. Ook starten we met het concept en het moodboard voor het interieurontwerp. Omdat het leidend is voor de keuzes in kleur, materiaal en meubilair, ontvangt u deze als eerste voor akkoord. Tegelijkertijd beginnen wij met de eerste schetsen voor uw interieurontwerp.

Om in een vroeg stadium betrokkenheid bij uw medewerkers te creëren is het aan te raden om een projectgroep samen te stellen. Zij zijn daarmee de stem van en naar hun collega’s. Als er een projectgroep is, kunnen wij een workshop organiseren waarin zij zelf hun meningen, wensen en behoeften kunnen delen. De uitkomsten nemen wij mee in de keuzes, met als doel een werkplek te realiseren waarin de medewerkers zich ook herkennen. Tijdens het proces komen we regelmatig bij elkaar om de laatste stand van zaken te delen.

3

3. Werkvoorbereiding

Als u instemt met het concept en het interieurontwerp, starten we met de gedetailleerde werkvoorbereiding. We beoordelen de locatie en identificeren de vereiste installaties voor een optimale werkplek. Noodzakelijke aanpassingen, zoals sloopwerk, het plaatsen van muren of het verleggen van leidingen, bereiden wij goed voor.

Vervolgens brengen we het ontwerp tot leven in een 3D-visualisatie, creëren we detailtekeningen voor aannemers en selecteren we passende vloeren, meubilair en kleuren. Een lichtplan en groenvoorstel maken deel uit van dit ontwerp. We bieden u zelfs de mogelijkheid om mee te gaan in het selectieproces van het meubilair.

Wij vinden regelmatig contact belangrijk om onduidelijkheden te voorkomen. We hebben het dan vooral over de keuzes die we maken, de planning en het budget. We houden u op de hoogte van de planning en het budget en bevestigen elke fase na uw goedkeuring. Vervolgens zetten wij opdrachten uit bij leveranciers en specialisten. Uw project wordt door ons met uiterste zorg beheerd, terwijl u zich op uw kernactiviteiten concentreert.

3

4. (Bouw) begeleiding

Zodra het interieurontwerp is afgerond en de essentiële onderdelen zijn goedgekeurd, start de uitvoeringsfase van uw project. We begeleiden en coördinereren de specialisten tijdens deze bouwfase. We zorgen voor een vloeiende, gefaseerde aanpak; eerst alles boven het plafond, dan het plafond zelf, gevolgd door de muren en de vloeren.

U kunt ons regelmatig op de bouwlocatie verwachten, waar we de voortgang bewaken, de kwaliteit controleren en snel eventuele knelpunten oplossen. Tegelijkertijd houden we een oog op de planning. Door contact te onderhouden met leveranciers, zorgen we ervoor dat de volgende fasen soepel verlopen, zonder onaangename verrassingen.

3

5. Styling

Nadat de ruimte helemaal is opgebouwd, de muren afgewerkt, de vloeren gelegd, kunnen we gaan inrichten. Alles wat we de afgelopen maanden bij elkaar hebben bedacht, komt nu samen. Nadat de verschillende leveranciers het meubilair ingehuisd hebben, gaan wij aan de slag met het inrichten en stylen van de ruimte volgens het ontwerp.

Uw interieurontwerp, gebaseerd op uw identiteit, uw wensen en behoeften, komt nu echt tot leven. Een prachtig functionele en gezonde werkplek, om direct te gebruiken. Na de laatste controle is het tijd om op te leveren en kunt u de nieuwe werkomgeving onthullen aan uw medewerkers.

Neem contact op

Heeft u een project in gedachten? Vraag een kennismaking aan!

We komen graag met u in contact om de interieur mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken. Neem contact met ons op voor een kennismaking.